Vecka 26 + 4

Då va det torsdag idag då, jobbet väntar ikväll med. Fast det ska bli skönt, har ju faktiskt haft ledigt i fyra dagar nu. Lagom start att jobba två dagar så e jag ledig igen. Idag börjar min nedräkning till jag ska gå hem, nu kan jag kryssa av mina dagar för jag ska inte jobba dom på minst ett år!!
I helgen blir det massa grillning sa Daniel, det ska bli underbart gott. Tror det blir Leila på landets recept imorgon, Baby back ribs med en speciell glaze och grillade majskolvar med färsk chili. Mums!
På lördag ska vi grilla hos Fredd som ska ha födelsedagskalas tror jag, han fyllde ju år igår Grattis! Han har iaf lovat mig sin egna hemma gjorda potatis i ugn så då är jag nöjd! haha!
ne nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, sen bär det av ner till jobbet. Ska nog ta å bjuda på en grav bild idag har ju inte gjort det än, är i vecka 26+2 på bilden. Börjar nog få lite mage nu iaf eller hur? haha!
Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Lina.

ha ha lord sanna.

2009-04-23 @ 15:55:05
URL: http://courtneylove.blogg.se/
Postat av: svärmor

Världens goaste mage!!!!!

2009-04-24 @ 09:10:57
Postat av: Michaela

hehe mysigt!!!



Jätte skoj att du skriver mera nu !



Kram Fam.Johansson

2009-04-24 @ 09:53:38
URL: http://missmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback