Melwin...

Ja jag tänkte bara skriva lite grann å iaf meddela att vi lever och mår fin fint.
Ja det vart några dagar över tiden på graviditeten, men det satte igång sig själv den 7:e, så bedömningen som vi skulle på den 8:e slapp jag och bm på förlossningen sa att det skulle jag va glad för. För när man blir igångsatt så kan det ta jätte lång tid, längre än det tog :S Iaf den 7:e augusti klockan 15.52 föddes lille Melwin. Han var 53 cm lång och vägde 4010 gram.
Allt går jätte bra här hemma, han äter för fulla muggar och sover gott på nätterna, bättre kan det ju inte bli, =) I går var vi ner på BVC för första gången och det gick jätte bra. Han är nu 55 cm och vägde 4230 gram så han går upp i vikt jätte bra.
Nu ligger han här bredvid mig i soffan, mätt och belåten.
Ne nu kom Daniel med lördags godis så nu ska vi mysa framför friidrotts vm.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, vilken fin liten kille. Grattis och lycka till framöver!

2009-08-24 @ 20:52:10
URL: http://whitegold.blogg.se/
Postat av: Therese

han är sååå söt! de gjorde ni bra :) Kram

2009-08-28 @ 08:40:38
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: ulli

Sötis ;)

2009-09-04 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback