Söndag..

Idag är det söndag, tråkiga söndagar! Idag är det Daniels sista semesterdag, så imorn ska han upp till sju igen, stackare! Men han får ju två veckor till så fort bebis kommer, va ju lixom meningen att han skulle ta dom nu, men ingen bebis ännu så han får glatt gå till jobbet imorn.
Natten har varit lugn, sover ganska bra nu behöver inte springa på toa så ofta längre å det är skönt. Sen att jag vaknar varje gång jag måste vända på mig är ju en annan femma haha! Kan inte säga att det är jobbigt, samtidigt som det är as jobbigt. Det som är jobbigt är att det känns som man aldrig ska få träffa den lill* och att det inte händer nått. Läser runt på bloggar å det är Sd här å förvärkar där, slemproppar som går, vatten som går. Själv så känner jag ingenting, allt är som vanligt, bebis sparkar omkring därinne, jag springer på toa å så har jag sura uppstötningar mest hela dagarna! Spännande liv, NOT!
Skönt att jag har Daniel, va skulle jag göra utan dig? Antagligen inte suttit här jag sitter idag, säkert hade jag legat bakfull hemma efter typ fyra dagar på PIP. Då sitter jag faktiskt hellre här å är gravid, än å är bakis, uschamejen!
Typ idag har vi varit tillsammans 2,5 år det springer på å jag är fortfarande lika kär som när vi träffades om inte mer ibland. Jag älskar dig mest av allt!!
Ne ska försöka få upp den där slöfocken däruppe, han har totalt vänt på dygnet, inte bra inför kommande arbetsvecka =) Å Sen skulle ju Jocke å Sofia komma på kaffe snart oxå.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: sofie

vet hur du känner.. satt likadant när ja vänta Alice o bara vänta ALLA ringde varje dag o fråga om den kommit.... bbläää... hade ont i njuren även den graviditeten så ja blev igångsatt 6 dagar efter BF såå ja hoppas de hjälper dig snart för de e jobbigt som stryk på slutet,..

2009-08-02 @ 13:12:13
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback