Vecka 39+6..

Jahopp då var det dagen med stort D, men bebis lyser med sin frånvaro. Känner inget så det lär nog dröja ett tag till. Syrran säger den 29:e och att det blir en flicka så vi får väl se om det händer på onsdag.
Annars händer det inte så mkt just nu, sover ganska så mkt just nu eller försöker hjälpa min älskling så mkt som möjligt med renoveringen av vardagsrummet. Blir så frustrerad när orken sviker mig, Daniel säger att jag e jätte duktig men jag vill ju hjälpa till mer än å bara hålla i eller stå å prata om allt å inget hela tiden haha! Men det är väl förhoppningsvis inte långt kvar nu =) Gud så vi längtar efter den lilla krabaten nu alltså.

Pappa är i Sverige föresten, de kom i söndags och stannar tills den 2:a augusti. Verkligen roligt att träffa farsgubben lite. Cheri är ju med hit oxå å det är ju extra roligt. Hon har aldrig varit utomlands och det första hon kommer till är Sverige. Men hon skrattar åt allt oh tcker att Sverige är så grönt, det är grönt överallt! Å mer grönt lär det ju bli om det ska regna som det gjort de senaste dagarna. Just nu så öser det ner.
Ne ska hoppa in i duschen sen blir det film med älsklingen, ska kolla på exorcisten, Daniel har aldrig sett den nämligen.
Och jag lovar att höra av mig om det händer något, jag lovar ;)
Hörs!

Ps. Idag har syrran gift sig,hoppas ni får en underbar kväll och att eran dag blir/blev precis som ni önskat. Önskar jaag kunde varit med och firat eran stora dag. Tänker på er! Grattis Erika och Philipp! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

håller tummarna, längtar nog nästan lika mycket som ni! :D

2009-07-26 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback