30 dagar

Japp idag är det exakt 30 dagar till BF!! Shit det innebär även att det kan hända när som helst nu, fast det får gärna gå några veckor till så jag med all säkerhet får föda i Kga iaf.
Onsadga igår då, då var det bingo som gällde! Vann inte ett dugg, var inte speciellt nära på många heller. Fast bingolon gick väldigt bra, kors ii taket. Satt med ett nummer kvar till full bricka jättelänge, men sen var det nån annan som nöp tusingen!! Väldigt varmt igår och jag har bränt upp mig på axlarna känner jag. Orkar nästan inte vara ute när det är såhär varmt. Ska inte klaga men ändå...
Var uppe hos Jocke igår å kolla när han spikade panel på huset, nu e framsidan klar. Ska nog dit och våld gästa idag med haha! Ska hem en sväng och kolla på posten å hänga ut en tvätt, ge katterna mat.
Imorn ska vi äntligen till Örebro, Daniel ska sluta tidigare så vi åker efter tolv redan! Gud va jag längtar! Ska shoppa loss ordentligt, fast bara sånt som vi behöver, förhoppningsvis.. =)
Ne nu ska jag ge hundarna mat och sen åka hemåt.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: gingerjennifer'

tack vännen jag blev chockad! lycka till med bebben. :) pussssss

2009-06-30 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback