Husvakt...

Sitter hemma hos syrran nu, underbart väder vi har idag. Äntligen kanske sommaren är här, såg i tidningen att det skulle vara sol hela veckan!!!
Byrån vart målad en gång igår iaf å lådorna två, var så himla trött igår eftersom jag vakna 04 och klev upp halv 7. Somna som en stock igår..
Vad händer idag då? Tja inte mycke ska väl vänta på Daniel som vanligt så ska vi hem å slänga ihop lite käk, blir korvstroganoff idag.
Imoirn ska vi bada bubbelbad, ska bli mysigt =)
På lördag ska vi till Starndkanten å äta för mormor fyller år, släktingar från Stockholm kommer oxå ska bli kul å träffa dem ett tag oxå. Snart kommer pappa och Cheri med, ska bli roligt. Saknar honom, känns att det är ett år sen vi sågs sist, så mycket som har hänt. Han har ju inte ens sett vårat hus. Åh va roligt det ska bli, vi ska hämta dom i dfs den 19 juli.
Ne in i duschen en sväng tror jag.
Hörs!



Pappa å jag på min student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback