Vecka 34+6..

Fem veckor kvar exakt idag till den 25:e, börjar verkligen dra ihop sig nu! Åh va vi längtar här hemma, ska bli så spännande att få träffa den lilla krabaten i magen.
Var hos Bm i tisdags och allt var bra, hon tog blodprov i armen den här gången usch! sen mätte hon magen och den följer kurvan perfrekt, när hon skulle lyssna på hjärtat var det lite svårt att hitta, men tillslut så =). Sen kände hon om den har vänt sig neråt och det hade den så nu ligger den redo.=) Vägde mig också för hon skulle räkna mitt bmi och föra in i journalen, tydligen något nytt, ligger på + 11 kg nu!

Förra helgen var vi iaf till Kolmården, det var jätte kul och Daniel uppskattade sin present och det va perfekt väder. Hade lite krångel med bilen men det löste sig tillslut iaf. Men jag var helt slut efter att ha vandrat upp för alla backar där, snacka om att föåset inte hänger med riktigt längre, haha.

Midsommar:
Igår gick jag här ute å klippte gräsmattan, envis och ill röd i ansiktet så var det klart på 45 minuter! Sen dammsög jag och troka av golven. Kokade potatis å så åt vi sill lunch med ost å kex, mums! Sen gjorde vi oss i ordning och drog över till Jocke som hade fest, riktigt trevligt. Åkte ner till stan en sväng å förbi moster å sa glad midsommar. Sen tillbaks till Jocke, men de skulle till Logen så vi åkte hem å la oss. Lugn och skön midsommar.

Idag har vi inte gjort värst mycket, drog en sväng med dammsugarn medans Daniel kollade på Formel 1. Sen skjutsade vi hans mamma från Björneborg och hem till sig. Åkte å hämta med en pizza på vägen hem från Nya Ekeby, tydligen nya ägare. Riktigt gott faktiskt!
Ne nu börjar sommarkrysset ska nog kolla på det!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback