Vecka 35+1

Ny vecka igen då, helgerna gå allt för fort tycker jag. Daniel jobbar som vanligt och jag är hemma å tråkar. Blir väldigt långa dagar speciellt när jag vaknar runt 04 =S
Idag ska jag iaf slipa en byrå å sen måla den så det blir färdigt. Imirn ska vi vara hus vakt till Syrran, de åker till Rom tills fredag. Då ska jag bada bubbel bad, ska bli sååå skönt!!
Ser ut att bli väldiigt fint väder idag, inte en dag för sent!
Måste hämta spjälsängen oxå i veckan, tänkte passa på när vi kan låna volvon av syrran, ska även till Örebro i slutet av veckan och införskaffa det sista till barnrummet.
Igår staplade vi ved så nu är nästan allt inne, får se om jag orkar så kanske jag kan slänga in lite till mellan målningarna...
Ska ladda upp lite bilder nu..
Hörs!

Kommentarer
Postat av: ulli

Snart dags .. spännande ;)

2009-06-22 @ 18:46:10
Postat av: Linnéa

Hör av dig om spjälsängen ifall du fortfarande vill ha den så ordnar vi de vet du :) Kraaam

2009-06-23 @ 23:05:55
URL: http://linneasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback