Vecka 30..

Ja nu börjar det närma sig, snart ska vi äntigen få träffa det lilla underverket. börjar kännas att det nog är trångt här inne i magen för jäklar vilket liv det är nästan hela dagarna därinne!
har väl inte hänt så mycket den senaste tiden, vi håller på å grejar här hemma på gården å det kommer bli så bra när allt är färdigt. I helgen har vi röjt och eldat massa skräp, oljat utemöblern grillat och njutit av det härliga vädret!
Idag ska jag iväg å jobba kväll, min sista för övrigt! Gör min sista dag imorn, ska bli himla skönt iaf för min rygg!
Kommer nog inte blogga så ofta men nån gång ska jag nog slänga in ett inlägg, finns ju så mkt annat å göra, än å sitta vid datorn.
Ska försöka få igång så jag kan mobil blogga, men det verkar inte funka!
Jaja vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback